BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 28, 2009

hooraaayyy!!!!




hehee...telah berlalu hari nie dgn agak gembira..hehehe...aku tlah ditakdirkn kn utk menyertai kejohonan tenpin bowling tertutup uitm penang..(sbnrnye terpakse join group member aku)hahaha.!!!

letih tue mmg la terasa amat la letih nye..dh la byk gak kecederaan yg melanda..contoh nye..ade ke patut bola tue bleyh plak kne kt lutut aku..cis!!!nk terlonggar gak..hehehe:P tp semuanye beres sudah..dh tamat pn game ptg td....:)

but yg pling aku gembira ialah..skali lagi aku dpt masuk ke peringkat masters..hahah!! :O...nie kirenye 2nd time la aku join tournament nie...dlu pn aku dpt gak masuk masters...tp kantoi kt peringkat masters tue...tp..kali nie lak..aku berjaya mempertingkatkn lagi kemahiran aku..ahaha...still x dpt top 3 mase kt masters..but aku rase la kn..aku dpt no 4 or 5 kot..nasib baik la dieorg x umumkn kedudukan seterusnye...kalo x dh kembang aku..hahaha:P

erm..n lagi satu yg pling aku excited sgt adalah..aku tlah berjaya meleburkn rekod jatuhan pin aku sendri pada hari ini....hahahah...dri 195 kpd 212!!!wowowowow!!! terer x???hahaha...cm x sangka plak aku bleyh perform sampai cm2..hahaha...tue yg buat aku rase gembira skit tue..terasa berbaloi la gak penat letih aku ari nie..hehehe..sehari suntuk aku kt tempat bowling tue...hehehe...:P

akhir kate..time kasih kpd yg menyokong...!!!ahha :)

assalamualaikum.....:)

2 comments:

huessnaa said...

waaa.hebatnye die..
btw..doakan aku menang basketball kat sini ye
hehhehehe
ade game jumaat ni:D

Ely said...

wow!!tahniah2!!
abg capiq mmg aktif an bowling??
bgus2..majulah skn utk negara!! ;DD
ahahha